HTML

Kulturáltan Hülyék Kreatív Klubbja

Minden ami volt, és van és lesz. Sok baromság, művészet és minden ami nem sorolható ilyen keretek közé Mi mások vagyunk..

Címkék

angol (1) anita (1) életmorzsákok (1) khkk (2) kuci (3) tina (2) tipo (2) viky (2) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • VidraMD: Rakok bele én is randomra :) "Én nem vagyok perfekció-mániás (Jól írtam le ezt a szót?)" "Gondol... (2008.09.17. 21:47) A munka, nem családtag
  • VidraMD: A Nő tiszteli a férfit? Khmm, Khmm XD (2008.09.17. 21:39) Az erkölcsösség törvénykönyve.. 1.
  • kigyolany: De még a többi közé se kerültünk be.. Ez is csak azért van mert nem tudunk versetelemezni:D (2008.09.10. 23:45) Az első Versünk..
  • kigyolany: Tudod Anita, te meg felregisztárhatnál már, és akkor te is feltudnál rakni dolgokat:D (2008.09.10. 19:19) Vers! =)
  • meravigliosa: hehe picinek lenni jóóó^^ Kuci tudom h nem vok normális de akkor Te mivagy?:D ha nem lennénk azok ... (2008.04.28. 20:57) Mit kell tenni.. meg mi.. Reagálás Ránk..

Linkblog

2008.09.10. 19:16 kigyolany

Tipográfia

Na akkor ha már igy itt vagyok, úgy gondoltam írok is valami szépet.

Mint tudjuk ez a klub annamary tiszteletére alakult meg, jó ez csak részben igaz, mert ugye a hülyeséget ápolni kell. Mert nekünk jogunk van hülyének maradni. Ezzel a joggal élünk is.. Leginkább magyaron és olaszol. Az olasz nem igaz Tinára, meg Vikyre. Mert Tina emeltezni fog olaszból, Viky meg németes. De ő meg németből marad hülye. De magyaron mindenki hülye. Kivétel amikor veszekszünk Tinával a magyartanáron:D

Eltelt a nyár, és most újra Tipo közelébe lehetünk.

Meg is tette a hatást.

Mert mint tudjuk neki arrol, hogy szegedi szabadtéri, a strand jut eszébe, de nem baj, jövöre, majd a margitszigeti szabadtérire megyek, és kiváncsi vagyok, hogy megkérdezi e hogy ott van strand?..

Voltak egyébb hülye dolgaink is. Probálok hű maradni magunkhoz, de mivel igen nehéz vissza adni azt, amit mi a suliba művelünk, igy csak azért tudom, mert mint tudjuk én vagyok a XXI. század kiemelkedő koltője aki még él:D

A folyamat nagyon egyszerű. Tipo bejön az osztályba, mi mosolygunk. Aztán észrevesszük, hogy vagy Anitához, vagy Tinához öltözött. Ilyenkor kiosztjuk a TipoDijat. Anita már vagy 3x kapott. Tina 2x Én 1x és Viky a legkultúráltabb, mert ő még egyszer sem. Aztán ha lyukasoránk van, elmegyünk a wc-be fotózkodni, mint Tipo. Ha vonatozunk, kiszedjük a szemödökünket a vonaton, mint Tipo. Ha beszélünk pöszék vagyunk mint Tipok. Ha verset irunk, olyan irunk, mint Tipo. Sőt ugyanugy rátapadunk az emberekre mint Tipo.

Tehát ennyi van egyenlőre.

További Angyali éjszakát:D

Szólj hozzá!

Címkék: anita tipo tina kuci viky


A bejegyzés trackback címe:

https://khkk.blog.hu/api/trackback/id/tr48657654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása