HTML

Kulturáltan Hülyék Kreatív Klubbja

Minden ami volt, és van és lesz. Sok baromság, művészet és minden ami nem sorolható ilyen keretek közé Mi mások vagyunk..

Címkék

angol (1) anita (1) életmorzsákok (1) khkk (2) kuci (3) tina (2) tipo (2) viky (2) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • VidraMD: Rakok bele én is randomra :) "Én nem vagyok perfekció-mániás (Jól írtam le ezt a szót?)" "Gondol... (2008.09.17. 21:47) A munka, nem családtag
  • VidraMD: A Nő tiszteli a férfit? Khmm, Khmm XD (2008.09.17. 21:39) Az erkölcsösség törvénykönyve.. 1.
  • kigyolany: De még a többi közé se kerültünk be.. Ez is csak azért van mert nem tudunk versetelemezni:D (2008.09.10. 23:45) Az első Versünk..
  • kigyolany: Tudod Anita, te meg felregisztárhatnál már, és akkor te is feltudnál rakni dolgokat:D (2008.09.10. 19:19) Vers! =)
  • meravigliosa: hehe picinek lenni jóóó^^ Kuci tudom h nem vok normális de akkor Te mivagy?:D ha nem lennénk azok ... (2008.04.28. 20:57) Mit kell tenni.. meg mi.. Reagálás Ránk..

Linkblog

2008.04.27. 20:05 kigyolany

Az első Versünk..

(Valaki biztos bízik benne, hogy ez az utolsó.. sőt még a suliba se került ki.. nem is értem, hogy miért.. pedig csak pár tanárt aláztunk meg benne, és nagyon  okosak voltunk.. nem is értem.. Nobel dijat ide!! )

Alkotta: Tina és kuci(=  (kb egy sort annamari)
Jog védelem, meg r és c betű után a K.H.K.K. (kultúráltan hülyék kreatív klubja) olvasható. Másolni tilos, mert lefejezés, kerékbetörés, vagy nemiszerv forró olomba helyezésének, vagy beöntésének veszélye áll fen..

A K.H.K.K. első alkotása

Megittam; reggeli kávém, véget ért e előjáték.
Elindultam iskolába; gyújtottam cigarettára.
Beértem első órára, megírtam lopott dogámat.
Ami persze, nem sikerül, ezért a tampon előkerűlt.

Véres éjszaka mögöttem, takarom, néha fölöttem.
Rémálmok és más lidércek; Ezt álmodom minden éjjel.
Otthon vagyok, kicist félek. Megfagyok, s alig élek.
Jéghideg van, de túl élem, most nincs nagy baj, ezt remélem.

Sütött a nap, kék volt az ég. Futott a csaj, zsírja szét ég.
Meglátott egy férfi embert; elbotlott, egy fejsze fejben.
Leégett a pasi elött, megszakadt szíve, eltört.
Sportolj, minden délutánon, hagyd el zsírod, minden áron!

Csillagok itt, s felhők ott, fel kiáltok az ablakon.
Gyere le, ide barátom, s legyél örök pajtásom.
Menjük hát ki a szigetre, nem kell várni a legyekre.
Ránk szálnak a döglött legyek, azt se tudom, merre megyek.

Együtt vagyunk, mindig ketten, vigyázunk a szellemekre;
Akik, mindig kisértenek, fejünk fölött ellebegnek.
Ők azok, kik megértenek; e világba megrekedtek.
Ez itt az örök barátság, nincs itt semmi galádság.

    Ezt alkottunk kettőezer-nyolc április negyedikén, olyan nyolc és tíz között..

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://khkk.blog.hu/api/trackback/id/tr31444587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meravigliosa 2008.04.28. 20:58:47

Kuci ne félj ugyis híresek leszünk XD
garantálom :D

kigyolany 2008.09.10. 23:45:53

De még a többi közé se kerültünk be.. Ez is csak azért van mert nem tudunk versetelemezni:D
süti beállítások módosítása